Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

Dodací podmínky

...PRO VÁŠ BALÍČEK PUTUJÍCÍ POŠTOU

  • Zboží zasíláme pouze doporučeně prostřednictvím České pošty kvalitně zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození.
  • V případě větší objednávky si vyhrazujeme právo zaslat zboží v balíčku a zvednout cenu poštovného dle platného ceníku České pošty. 
  • Zasílání na dobírku je zpoplatněno částkou 40 Kč.
  • Zboží Vám bude zasláno v nejkratším možném termínu - nejpozději do 3 pracovních dnů od připsání platby na náš účet, v případě dobírky do 3 pracovních dnů od přijetí Vaší objednávky.
  • O změně stavu objednávky Vás budeme informovat prostřednictvím kontaktu, který jste uvedli při registraci do našeho e-shopu.

...PRO BALÍČEK, KTERÝ SI CHCETE PŘIJÍT VYZVEDNOUT OSOBNĚ



Výdejna naší scrapbookové radosti je na adrese: Prosecká 683/115, Praha 9 - Prosek, 190 00, 3 minuty od metra C - stanice Prosek.

V místě výdeje není prodejna s pevnou pracovní dobou. Proto prosíme vyčkejte, až Vám napíšeme, že je balíček opravdu připraven k vyzvednutí, a dohodneme s Vámi také podrobnosti o času předání.

Při své návštěvě u nás si ale samozřejmě můžete prohlédnout jakékoliv zboží z e-shopu naživo a zakoupit ho... ;-)

Při osobním odběru je možná pouze platba v hotovosti. Platební terminál na platby kartou bohužel zatím nemáme.

Objednávky nerozvážíme.


...REZERVACE ZBOŽÍ


Víme, že máte občas hodně práce a Vaši objednávku nestihnete zaplatit nebo si ji vyzvednout hned. Nicméně nás mrzí, pokud "objednávky-sirotci" blokují zboží někomu, kdo ho opravdu potřebuje. Doba, po kterou Vám rezervujeme zboží, je proto stanovena na 30 dní. Na konec této lhůty Vás upozorníme e-mailem 14 dní a týden předem.


...ZÁRUKA A REKLAMACE


Spolu se zbožím obdržíte fakturu, ta slouží zároveň jako záruční list. Zboží si prohlédněte bezprostředně při jeho převzetí. Pokud zjistíte mechanické poškození obalu, prosíme, za přítomnosti dopravce zkontrolujte stav zboží a v případě jeho poškození vyhotovte záznam o poškození zásilky. Tuto skutečnost si nechte potvrdit dopravcem. Pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze uplatnit.