Abychom vám zajistili lepší uživatelské prostředí, používáme na našich stránkách soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací o cookies | Pravidla ochrany osobních údajů

Dodací podmínky

...PRO VÁŠ BALÍČEK PUTUJÍCÍ ZÁSILKOVNOU NA VÝDEJNÍ MÍSTO

  • Při objednávce nad 1500 Kč vč.DPH je doprava ZDARMA.
  • Zasílání na dobírku je zpoplatněno částkou 40 Kč.
  • Zboží Vám bude zasláno v nejkratším možném termínu - nejpozději do 3 pracovních dnů od připsání platby na náš účet, v případě dobírky do 3 pracovních dnů od přijetí Vaší objednávky.
  • O změně stavu objednávky Vás budeme informovat prostřednictvím kontaktu, který jste uvedli při registraci do našeho e-shopu.

...PRO VÁŠ BALÍČEK, KTERÝ VEZE KURÝR ZÁSILKOVNY NA VAŠI ADRESU

  • Při objednávce nad 1500 Kč vč.DPH je doprava ZDARMA.
  • Zasílání na dobírku je zpoplatněno částkou 40 Kč.
  • Zboží Vám bude zasláno v nejkratším možném termínu - nejpozději do 3 pracovních dnů od připsání platby na náš účet, v případě dobírky do 3 pracovních dnů od přijetí Vaší objednávky.
  • O změně stavu objednávky Vás budeme informovat prostřednictvím kontaktu, který jste uvedli při registraci do našeho e-shopu.

...PRO BALÍČEK, KTERÝ SI CHCETE PŘIJÍT VYZVEDNOUT OSOBNĚ


Výdejnu scrapbookové radosti najdete 1 minutu od stanice metra B - Vysočanská na adrese: Kolbenova 1/277, Praha 9 - Vysočany, 190 00.

Osobní odběr objednávek je možný v následujících časech: 

Pondělí: 8:00 - 12:00 hod

Středa: 10:00 - 14:00 hod

Vždy prosíme vyčkejte, až Vám napíšeme, že je balíček opravdu připraven k vyzvednutí.

Při osobním odběru je možná pouze platba v hotovosti.

Objednávky nerozvážíme.


...REZERVACE ZBOŽÍ


Zboží si u nás můžete ZÁVAZNĚ rezervovat, a to po dobu 30 dnů. Následně vám všechny rezervace sloučíme a vy zaplatíte jen jedno poštovné. Doba rezervace se řídí vždy podle nejstarší objednávky.


...NEZAPLACENÉ OBJEDNÁVKY


Víme, že máte občas hodně práce a Vaši objednávku nestihnete zaplatit nebo si ji vyzvednout hned. Nicméně nás mrzí, pokud "objednávky-sirotci" blokují zboží někomu, kdo ho opravdu potřebuje. Doba, po kterou Vám rezervujeme zboží, je proto stanovena na 14 dní. Na konec této lhůty Vás upozorníme e-mailem, že je rezervaci nutné uhradit.


...ZÁRUKA A REKLAMACE


Spolu se zbožím obdržíte fakturu, ta slouží zároveň jako záruční list. Zboží si prohlédněte bezprostředně při jeho převzetí. Pokud zjistíte mechanické poškození obalu, prosíme, za přítomnosti dopravce zkontrolujte stav zboží a v případě jeho poškození vyhotovte záznam o poškození zásilky. Tuto skutečnost si nechte potvrdit dopravcem. Pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze uplatnit.