Abychom vám zajistili lepší uživatelské prostředí, používáme na našich stránkách soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací o cookies | Pravidla ochrany osobních údajů

Dodací podmínky

...PRO VÁŠ BALÍČEK PUTUJÍCÍ POŠTOU

  • Zboží zasíláme doporučeně nebo jako Balík do ruky prostřednictvím České pošty.
  • Při objednávce nad 1500 Kč vč.DPH je doprava ZDARMA.
  • V případě větší objednávky si vyhrazujeme právo zvednout cenu poštovného dle platného ceníku České pošty. 
  • Zasílání na dobírku je zpoplatněno částkou 40 Kč.
  • Zboží Vám bude zasláno v nejkratším možném termínu - nejpozději do 3 pracovních dnů od připsání platby na náš účet, v případě dobírky do 3 pracovních dnů od přijetí Vaší objednávky.
  • O změně stavu objednávky Vás bude informovat prostřednictvím kontaktu, který jste uvedli při registraci do našeho e-shopu.

...PRO VÁŠ BALÍČEK PUTUJÍCÍ ZÁSILKOVNOU

  • Při objednávce nad 1500 Kč vč.DPH je doprava ZDARMA.
  • Zasílání na dobírku je zpoplatněno částkou 40 Kč.
  • Zboží Vám bude zasláno v nejkratším možném termínu - nejpozději do 3 pracovních dnů od připsání platby na náš účet, v případě dobírky do 3 pracovních dnů od přijetí Vaší objednávky.
  • O změně stavu objednávky Vás budeme informovat prostřednictvím kontaktu, který jste uvedli při registraci do našeho e-shopu.

...PRO VÁŠ BALÍČEK PUTUJÍCÍ PPL

  • Zasílání na dobírku je zpoplatněno částkou 40 Kč.
  • Zboží Vám bude zasláno v nejkratším možném termínu - nejpozději do 3 pracovních dnů od připsání platby na náš účet, v případě dobírky do 3 pracovních dnů od přijetí Vaší objednávky.
  • O změně stavu objednávky Vás budeme informovat prostřednictvím kontaktu, který jste uvedli při registraci do našeho e-shopu.

...PRO BALÍČEK, KTERÝ SI CHCETE PŘIJÍT VYZVEDNOUT OSOBNĚ


Výdejnu scrapbookové radosti najdete 1 minutu od stanice metra B - Vysočanská na adrese: Kolbenova 1/277, Praha 9 - Vysočany, 190 00

V místě výdeje není prodejna s pevnou pracovní dobou. Proto prosíme vyčkejte, až Vám napíšeme, že je balíček opravdu připraven k vyzvednutí a pošleme vám informaci o otevírací době. Jindy není možné objednávku vyzvednout.

Při osobním odběru je možná pouze platba v hotovosti.

Objednávky nerozvážíme.


...REZERVACE ZBOŽÍ


Víme, že máte občas hodně práce a Vaši objednávku nestihnete zaplatit nebo si ji vyzvednout hned. Nicméně nás mrzí, pokud "objednávky-sirotci" blokují zboží někomu, kdo ho opravdu potřebuje. Doba, po kterou Vám rezervujeme zboží, je proto stanovena na 30 dní. Na konec této lhůty Vás upozorníme e-mailem 14 dní a týden předem.


...ZÁRUKA A REKLAMACE


Spolu se zbožím obdržíte fakturu, ta slouží zároveň jako záruční list. Zboží si prohlédněte bezprostředně při jeho převzetí. Pokud zjistíte mechanické poškození obalu, prosíme, za přítomnosti dopravce zkontrolujte stav zboží a v případě jeho poškození vyhotovte záznam o poškození zásilky. Tuto skutečnost si nechte potvrdit dopravcem. Pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze uplatnit.